CurrY PufF!

Idag jobbade jag till klockan 20, sent dag 'usch 'usch.
Från ingenstans blev jag sugen på curry puff!
Så Tim hämtade mig från jobbet och åkte sedan iväg till Ica Maxi
som har öppet till kl. 22 :D. Jag vill tacka Pi Roya som gav mig tips och råd
hur man baka curry puffen på lättaste sättet.
Fyllningen fick jag klura ut själv men tipset var smördeget
som man skulle använda till. Jag och Pi Roya är så lika när det gäller
matlagningen, vi brukar gissa oss fram receptet och ibland
hittar vi på ingredienserna helt själva och vilda!! hahaaa
Jag ger mig själv en 2:a av 5, för att smödegen var inget vidare gott.























Kommentarer
Postat av: Roya

:D Jag lagade Lasagne igår kväll hahaha och ja som du sa så gissade jag receptet igen hahahah! Ska lägga upp bilder på min blogg sen eieiei

2009-08-14 @ 09:58:22
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0