Hello Kitty Pimp My Ride

Tjena alla Hello Kitty fans, som även har bilar och vill pimpa upp 
sin ride med Hello Kitty prylar.. finns nu att köpa hos Mekonomen.
De säljer bland annat doftgran, ratt skydd, bältesskydd, solskydd 
och mycket mer :D Tyvär så äger jag ingen bil själv, annars skulle jag lätt köpa de :)
ถ้าสาวๆคนไหนชอบแต่งรถแบบคิตตี้้ๆ หาซื้อได้ที่นี่เลย Mekonomen ทุกสาขาทั่วประเทศนะจ้าา
น่ารักมากๆเลย รถก้อไม่มีแต่อยากได้มั่งอ่ะ 
I fortsättningen kommer jag att även blogga på thailändska. 
Jag och min vän Pi Roya har tänkt på
att göra det från början men var så osäker om det skulle bli bra. 
Eftersom vi även har besökare från Thailand som vill också förstå vad som skrivs :D

Kommentarer
Postat av: Roya

ดีๆ จะไปซื้อมั่ง ให้ ซอนย่า อิๆ

2009-08-05 @ 10:28:18
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0