Chill!!

Den här helgen ägnade jag tiden mest åt julhandlarn eftersom jag
gillar inte julrush och stress så passade på när jag var ledig.
Först åkte vi till Toy R Us sen till Heron City och hittade lite grejer sen blev det
"New Moon" för andra gången!! Joo.. för att min kompis och min pojkvän har
inte sett den. Sen åt vi på Amazon restaurangen, deras spareribs var grym goda!!
ใครที่ยังไม่ได้ซื้อของขวัญคริสมาสก้อรีบๆไปกันซะนะ เพราะช่วงนี้ร้านค้าเงียบกริบ เดินช้อปได้อย่างสบายใจเลยแหละ
แต่ถ้าใครชอบแบบแย่งๆ รื้อๆ รนๆ ก้อรออีกสักอาทิตย์กว่าๆ หนุกแน่ๆ อิๆๆ ^_^









Kommentarer
Postat av: Pam

aawe :( vad synd.. vi måste ses ju p'plooy <3

ååh vad lyx det är jätte kul :D hihi. puss

2009-12-13 @ 21:46:55
URL: http://pamda.blogg.se/
Postat av: Roya

ต้องให้เหลียนหัดยืนหุบๆเวลาอยู่นอกบ้านนะ พลอย ♥

2009-12-14 @ 13:16:22
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/
Postat av: fon

vad gott det ser ut :)

2010-01-12 @ 11:47:49

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0