Min Första Blogg :)

Sommar glad!!


Ä
ntligen!!
Det här är min första blogginlägg någonsin efter
att velat haft en egen blogg i flera år hahha :D
Jag pysslar väldig mycket med naglar, kläder och annat som har
med kreativitet att göra. Därför vill jag dela med mig min inspiration HÄR :)
Jag umgås rätt mycket med mina kompisar
och det kommer bli massa fest bilder också ;)

J
ust nu är jag på MMA kampsports läger med pojkvännen Tim i Vackstanäs.
S
jälv tränar jag inte MMA men jag är här på semester kan man säga,
yoga pass på morgonen, äta nyttig mat, sola vid privata stranden och lata mig hela dagarna :D

Kommentarer

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0