MoJo

Min ledig dag efter sju dagars arbete.. i rad, jag klagar absolut inte!
Är man en heltids student får man jobba hård på sommaren helt enkelt!
Föresten jag jobbar som butiksförsäljare på Hemtex.. kul huh?
  Så min pojkvän Tim passade på å ta ledig från sitt jobb idag med.
Jag vilade ut sååå mycket för att laddar upp för nästa arbetsdag :P
 Senare på kvällen träffade vi två kompisar, Dennis och Julia som vi skulle äta/fika med på Söder.
Julia tog med sig sin lilla valp --> Mojo, han var hur söt och busig som hels!! :D 
Bara nio veckor gammal!



På väg in mot stan

På väg in mot stan
 



Lilla Mojo





Jag vill ta hem Mojo :)



Kommentarer
Postat av: Roya

Jag vill också ha en sån fast inte heltid hehe..

Ska vi skaffa en och dela vårdnad?

hahaha Lian kommer att bli vansinnig om jag kommer hem med en valp ... xD

2009-07-29 @ 10:33:06
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/
Postat av: Roya

jaa Jag har inte ens tid för mig själv o Sonya så är det bara att glömma det med hunden :)

Grönan 2:a augusti = söndag = ledig hehehe :D Intressant na.

2009-07-29 @ 11:58:35
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0