Skynda! Fynda!

Idag slutade jag rätt tidig från jobbet så jag passade på å fynda lite i grann butikerna :) 
Det var väldig skön att gå runt i affärer en dag innan löning iallafall 
då jag inte ska behöva slåss med folk om provrummet å så vidare. 
Här i Skärholmen har de ganska bra rea bland annat i Monki, Bik Bok och Top Shop 
annars var det si så där. Jag fick hem de här grejerna -->


Glasögon --> BikBok <--




Halsband --> Top Shop <--




Kjol --> Top Shop <--




Klänning --> Top Shop <--




Skor --> Indiska <--




Kommentarer
Postat av: Roya

Åh!! Varför?!?!?! Jag hinner aldrig att shoppa när det är REA. suck

Jag vill också ha kjol och fina vit t-shirt bläää

2009-07-24 @ 10:06:08
URL: http://lovemyjibi.blogg.se/
Postat av: Nasrin

aa håller med, man orkar ju inte stå och slåss om omklädningsrummen! Fina kläder du fick med dig hem ;)

Puss

2009-07-24 @ 14:23:18
URL: http://naasriin.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0