Ploy's Day...

Jag vaknade rätt så tidigt idag eftersom jag har en spännande dag som väntar.
Imorse kom första överraskningen från min sötis, han lurade mig att han
inte kunde ta ledig från jobbet idag så jag måste vara ensam hemma nästan hela dagen.
Men nej neej.. han åkte till jobbet ändå men hämta upp mig kl.10 och tog mig till brunch hos "Sirap"
där serverade de amerikanska maträtter. Jag var mest förtjust i deras pannkakor med
blåbär och sirap aahhh.. vill redan gå tillbaka dit igen ^_^
วันที่ธรรมดาแต่แสนพิเศษมากมาย เพราะเจอแต่เรื่องประหลาดใจ ทิมน้อยๆมารับไปทานบรัชด้วยกัน
ขอบอกครับว่าอเมริกันแพนเค้กที่นี่อร่อยสุดยอออด อยากไปอีกอ่ะ อิๆๆ






Där kom en till överraskning, i påsarna ligger mina presenter från älsklingen ^_^



Jag är så himla nöjd och super glad, tack älskling!!! Jag får inte öppna den andra
påsen, ska öppna den på lördag då ska jag fira ihop med tre kompisar till.


TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: habibi

fett mysigt d såg ut yao

2010-04-08 @ 19:12:32
Postat av: Tim Sexyvanij

Grattis naa honey! rak ploy kon diew tisod tisod tisod! =*

2010-04-08 @ 19:13:36
URL: http://timski.blogg.se/
Postat av: Tanya

Ooooh vilken pojkvän du har hähä

2010-04-11 @ 19:18:41
URL: http://sasivanij.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0