The Peanut butter Diet

Idag sätter jag igång min jordnötssmörsdiet!
Målet är att jag vill komma till mitt verkliga vikt
och bli smal inför semestern i december på ett ofarligt sätt.
Jag bantar absolut inte, som vissa missuppfattar
den här med diet. Det går ut på att jag ska äta
jordnötssmör på en viss mängd per dag beror på
vikten. Så här äter jag på en dag:
-Halva burken av jordnötssmör (4 matskedar)
-Protein shake
-Bananer (beror på hur ofta jag bli hungrig)
-Svart kaffe
-Mycket vatten
Kommer visa resultatet dag för dag och just nu känner
jag lite hungrig, trött...



Kommentarer
Postat av: Pam

Vilken söt bild på din p'Ploy :) jag kommer att följa och se hur dieten går :) heja heja!

2010-12-02 @ 00:59:27
URL: http://pamda.blogg.se/

Du kanske vill berätta något ^_^:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Om du inte har blogg, E-postadress: (visas ej)

Jag vill gärna kika på din blogg:

Now tell me ^_^:

Trackback
RSS 2.0